Sabtu, 28 November 2015

Manfaat Jelly Gamat Gold G

Jelly Gamat Gold G adalah produk yang sangat baik GNE / GIT terbukti untuk merawat pelbagai penyakit dalam pengeluaran oleh pengeluar Biogene PT.GNE atau GIT R & D SDN BHD - Malaysia diperoleh daripada ekstrak spesies timun laut, spesies terbaik iaitu Golden Stichopus variegatus dan satu ini satunya spesies yang mengandungi Gamapeptida (tidak ada dalam mana-mana spesies lain timun laut). Spesies digunakan gamat merupakan spesies Golden Stichopus variegatus (timun laut emas) yang merupakan jenis terbaik gamat daripada kira-kira 1200 spesis timun laut yang pernah dijumpai. Kandungan ini gamat emas adalah kaya dengan nutrien yang diperlukan oleh badan seperti: Protein 86.8%, 80.0% Kolagen, Mineral, Mucopolysaccharide, Glucasaminoglycans (GAGs), antiseptik semula jadi, Glucosamine dan Chondroitin, saponin, Omega-3 , 6, dan 9, Asid Amino, lectin, Vitamin dan Mineral

Manfaat Jelly Gamat gold g sangat kuat untuk mengekalkan keadaan tubuh bebas daripada virus / penyakit dan juga mampu merawat penyakit-penyakit degeneratif seperti asid urik, Ayan / epilepsi, batu karang, Denggi, Diabetes Mellitus, Hepatitis B, Hepatitis C Jangkitan Inkontinens, Jerawat, Kanser Payudara, ovari Sista, kronik Gastritis, Mempercepatkan Heal Burns, myoma uteri, Mengurangkan Tekanan Darah, Kolesterol Menurunkan Tinggi, Asma, Penyakit Lupus Penyakit Sakit Sendi / Osteoartritis, Penyakit Tipes, luka Healing Cesarean, sendi Keradangan , resdung radang, radang telinga, sinusitis, talasemia, tumor Gastrik, tumor rahang, dan lain-lain (Faedah Jelly Gamat Gold G)
Hasil penyelidikan yang dijalankan di beberapa buah universiti di Malaysia selama lapan tahun menunjukkan bahawa gamat yang boleh meningkatkan peredaran darah. Di samping itu, timun laut juga mempunyai kandungan protein 86.8%, 80.0% Kolagen, Mineral, Mucopolysaccharide, Glucasaminoglycans (GAGs), antiseptik semula jadi, Glucosamine dan Chondroitin, saponin, Omega-3, 6, dan 9, Asid Amino, Lectin , Vitamin dan Mineral, Gamapeptida (tidak dimiliki oleh spesies lain timun laut). Gold- G Jelly Gamat diperbuat daripada ekstrak spesies gamat Stichopus variegatus Goldeen yang merupakan spesies yang terbaik yang hidup di dasar laut walaupun dengan baik oleh pakar-pakar di ladangnya. Keberkesanan gamat telah dikaji oleh ahli-ahli sains di seluruh dunia. (Faedah Jelly Gamat Gold G)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar